2012. február 12., vasárnap

Princess prunella

Amikor megvettem akkor tökre tetszett, de itthon már kevésbé. Kibékültem vele,  most már nem látom annyira csúnyának. Lilás színe van, ha belegondolok is nem olyan rossz. :D "Természetesen" Essence, és  Princess prunella 73-as árnyalata.




Gondoltam most ezt nem csillámmal, hanem valami mással variálom. Előkerestem a mattító fedőlakkot, és azt kentem fel. 



Na meg még kicsit bénáztam is. Van ötlete valakinek, hogy hogyan lehetne kimosni a körömlakkot a ruhából? A folt azért lett ekkora, mert gyönyörűen le akartam törölni. :)

4 megjegyzés:

  1. próbáld meg acetonnal. de először belül próbáld egy olyan részen, ahol nem látszik. ha ott nem szedi ki az anyag színét akkor a folton próbáld:)

    VálaszTörlés
  2. Mattan kicsit jobban néz ki a lakk.
    Ha rácsöppen a ruhára, akkor a legegyszerűbb módszer, olyan körömlakklemosót használunk, ami nem olajos. Olajos körömlakklemosóval textilanyagot ne tisztítsunk, mert foltot hagy! Tisztításkor a folt alá minden esetben tegyünk fehér rongyot, és áztassuk a foltot, majd a feloldott lakkot fehér ronggyal távolítsuk el. Ha tisztítás után a textilanyagon folt maradna, a foltot háztartásibenzinnel is mossuk át.

    Textilanyagról a körömlakkot acetonnal vagy ecettel távolíthatjuk el. A folyadékkal itassuk át a foltot. Néhány perc elteltével vattával dörzsöljük át. A feloldott körömlakk nyomtalanul eltűnik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát benzint nem szeretnék ráönteni, de az acetonos, vagy ecetes megoldást kipróbálom. :)

      Törlés