2012. február 4., szombat

Essence lakk :)

Igen igen. Megint csak Essence. Már én is unom. :D De nyugi, nem akarom, hogy az egész blog csak ebből álljon. Még lesz egypár ilyen bejegyzés, de aztán tesztelek más márkát is. Majd amelyik nyer az oldalsávban lévő szavazáson. :)
Nem mindenki szereti a csillogást, ezért gondoltam most nem viszem túlzásba. Csak az egyik körmömet festettem be a speciális hatású fedőlakkal, de természetesen ezt is lehet variálni. Minden második körmöt befesteni, vagy akár az összeset. :)





Az ujjaim kicsit piroskásak a hideg miatt, de kinn lehet a legjobb képeket csinálni (a természetes fény miatt). A gyűrűsujjamon látni, hogy a végén tökre be van szakadva. Egy vékony réteg teljesen lejött a körömvégről. Remélhetőleg használ az Essence Ultra Strong körömerősítő lakkja. 
A "gyönyörű" mutatóujjamat inkább figyelembe se vegyétek! :D

Hogy tetszik? Szoktatok ilyen fedőlakkokat venni? (Én úgy szeretem, mindenféle színhez jól mutat *____*)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése