2012. február 9., csütörtök

Csillogós Essence lakk

Milyen érdekes, ugye? Megint csak csillogós lakk. :D Igen ideje ezzel is leállnom, de egyszerűen nem bírom ki. Annyira csodálatos, hogy valami eszméletlen. :D

Először egy rétegben kentem fel, és fényképezés közben jöttem rá, hogy tökre nem jó. Egy rétegben is jól fed, de kicsit átlátszik a körmöm. Végül 2 rétegben kentem fel, plusz alaplakknak az Essence körömerősítője, fedőlakknak pedig Miss Sporty. Tengerkék színe van, tökre a horvát tengerre emlékeztet, pedig az már jó pár éve volt. :)




Nem unjátok nagyon a csillogást? Szóljatok ám!! :D

9 megjegyzés:

  1. Jaj ez az egyik kedvenc lakkom, még tavaly vettem, imádom<3. Gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor úgy tűnik, nem csak én vagyok ettől így elhűlve. :P

      Törlés
  2. :O Éééz má döfii
    Ez nagyon jó hát igen, mint az Adria. Tök jó színe van. Jó választás!! :D
    Egyébként én nem unom a csillogóst "még". :D

    VálaszTörlés
  3. Azta, ez nagyon szép! Ez is 299-re le volt árazva??? Nekem is kell :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, nem vagyok teljesen biztos benne. Az az 50 Ft eltérés annyira nem számít, nem?:) Ugye milyen széép. :P

      Törlés
  4. Hmm, ez a körömlakk megvan barátnőmnek. Mi csak "Keshás lakknak" hívjuk :D

    VálaszTörlés
  5. Én aztán nem unom *-* csillogós lakkok forever :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor oké. Bátran teszek akkor több csillogós posztot is. :D Valahogy megunhatatlan :D

      Törlés