2012. február 11., szombat

Essence - Nail art twist

Már nagyon régóta akartam egy olyan lakkot, aminek ilyen brutálisan jó színe van. Nahát igen, ez egy ilyen lakk. :D Imádom a zöldet ruhában, körömben, mindenben. :D A Rossmannba vettem, ez is 299 Ft volt. Azt hiszem a normál ára 499 Ft. Megéri még ötszázért is, mert legalább tovább bírja, mint a Color & Go-k. A csillogó fedőlakk miatt (amit ugyancsak az akciózva vettem) sokkal tovább tart, akár 2 nappal is meghosszabbíthatja a körömlakk tartalmát.
Venni akartam szürkébe, és kékbe is ebből a típusból, de sajnos elkapkodták. Ennek is nagyon örültem, mert tényleg szép szerintem. :) Remélhetőleg valami szép világosabb szürkét majd találok más márkánál. Mivel, hogy azt a visszajelzést kaptam, hogy szeretitek a csillogós körmöket, csak azért kentem rá ilyen jó kis fedőlakkot. :)





Nektek melyik tetszik jobban? Csillogással, vagy nélkül?:)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik.
    Jó választás volt. ;)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a csillogós lakkal jön be jobban :$

    VálaszTörlés
  3. Csillogóssal nagyon jó! Jó ötletet adtál :) Ez a csillogós twins nekem is megvan, de még nem is használtam!

    VálaszTörlés
  4. húú ennek nagyon szép színe van:))
    nekem csillogós nélkül jobban tetszik, de azzal is jó:)

    VálaszTörlés