2012. február 20., hétfő

Egy-két ötlet :)

Nagyon sok képeket lesegetek neten körömlakk mintákról. Vannak amiktől tökre elájulok, mert annyira gyönyörű, vagy éppen kreatív. Most olyanokat mutatok meg nektek, amik nem nagyon nehezek, de érdemes megnéznetek. :) Ígérem holnap több körmös poszttal jövök!





Ezek nekem nagyon nagyon durván bejönnek, tuti, hogy egyszer megcsináltatom valami műkörmössel. :D Vajon ezeket a körömminta típusokat hogy nevezik? *__*





 Ezt csak azért, mert imádom a fűrészt. :D






Valaki elárulná nekem, hogy hol vehetek ilyen álomgyönyörű opi lakkokat? .___.




Melyik tetszik nektek a legjobban? 

8 megjegyzés:

  1. Szia azokat a mintákat tribal vagy azteck néven láttam youtube-on. Szerintem tuti eltudod készíteni magadnak is, mert ügyes vagy! Nem kell ide műkörmös :). Egy pár tutorial videó:http://www.youtube.com/watch?v=qzQ4o_5P0sU
    http://www.youtube.com/watch?v=qsPEyA74Aro
    http://www.youtube.com/watch?v=IHO7YvFyaCQ

    Amúgy nekem is tetszenek, rajta van a amjd egyszer meg kéne csinálni listámon :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajj dejó. A második videóban lévő filccel viszont elég "egyszerűen" meg lehetne csinálni. Csak hát igen ez a város... khm... Amúgy aranyos vagy köszii. :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik az összes. *_*
    Remélem kipróbálod valamelyiket vagy többet is, és felteszed.

    VálaszTörlés
  3. OPI lakkokat láttam a westendbe valamilyen ilyen álványos sminkes cuccosnál:D 2200 Ft-ért...gondoltam inkább kihagyom:SS így nagyon megse néztem h milyen színek vannak..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak sajnos nem lakok Bp-en. :( Aztamindenit. :D Nem gondoltam volna, hogy ennyibe kerül. Kár, pedig igen szépek. :(

      Törlés