2012. február 25., szombat

Korall színű lakk

Igazából fogalmam nincs milyen szín az a korall :D De ez a lakk olyan, amilyenre gondolok. :D Annyira gyönyörű szép.Annyira jó idő van, hogy már a kedvem is ugyan olyan jóóó, mint az idő. :P Tele vagyok életkedvvel. :D
Na de térjünk vissza a lakkra. A Rossmannban vettem, még délelőtt, és úgy gondoltam, hogy akármennyi is, megveszem (mivel az ára nem volt kiírva). Nézegettem Astor lakkokat is, de mivel nem volt nálam annyi pénz, hogy azt is megvegyem, nem hoztam magammal. Aztán odaértem a pénztárhoz, és csak 270 Ft-ot fizettem. Kissé elcsodálkoztam, és úgy megörültem, tökre nem pénz érte.:) Kár, hogy nem mentem vissza az Astor lakkért. Na de majd legközelebb. :D Nem nagyon fed egy rétegben, és két két rétegben is eléggé kilátszik a körmöm. Három réteg eléggé szükséges, de nem gond. :)



 Ahhww napsütés ._____.

Nálatok milyen idő van? Gondolom mindenki várja a nyarat, velem együtt. :) Milyen színeket hordtok ilyenkor a körmeiteken? 

7 megjegyzés:

  1. Én is teljesen kivirultam tegnap, mert 15 fok volt Miskolc környékén :D Imádom az ilyesmi színű lakkokat, mert a nyár jut róluk eszembe. Olyan jók *.* :D

    VálaszTörlés
  2. Eltaláltad, valóban ilyen szín a korallszín :] Csodaszép :)

    VálaszTörlés
  3. Ő nekem is megvan :) HA gondolod nézz be: http://janetsbeautyzone.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. szia. megkérdezhetem, hogy mi a száma a körömlakknak?:)köszi

    VálaszTörlés
  5. Ha jó számot nézek, akkor ez a 370-es :)

    VálaszTörlés