2012. február 22., szerda

Catrice csillogós lakkkkkkk!

Úúúútálom a hülye internetünket! Tegnap, és ma sem volt internetünk, most is éppen, hogy meg tudtuk csinálni. Ezért nem írtam tegnap, pedig meg volt ígérve, ezért is bocsikaaa :S
Ezt a Catrice lakkot a Rossmannban vásároltam, le volt árazva 599 Ft-ra. Szerintem gyönyörű, apró barna csillámokkal van tele. Eléggé kis rövidkék a körmeim. Sikeresen megnőttek volna, erre persze, hogy az egyik beszakad. Gondoltam nem kellene úgy hagyni, hogy az egyik ujjamon a köröm rövid, a többin pedig hosszú. Különben mostanában ahogy látom, mindenki ilyen rövid, körömlakk nélküli "kúrát csinál". :D
Elég jól fed egy rétegben is, de mindenből 2 réteget szoktam, ezért most sem volt ez másképp. A tartóssága is elég jó, kibír akár 3 napot is! Jupííí! Ez már elég jó lakknak számít. :D Díszítés nélkül hagytam, most szerintem elég jó így is. Majd legközelebbi posztban lesz mintás köröm is (persze ha sikerül -.-').




Legyen még ma inspirációs poszt? :D (Jó sok képem van. :P)
Nektek hogy tetszik ez a lakk? Szeretitek a Catrice körömlakkokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése