2012. február 17., péntek

Lakkjaim - kérésre

Az egyik bejegyzésbe Littlemonster kérte, hogy mutassam be a körömlakkjaimat. Gondoltam miért is ne, ma épp volt időm az összeset végigfotózgatni. :) A csoportosítás mindenhogyan lesz, meg gondoltam beleviszek egy kis személyeset is. Azért figyelek, hogy ne minden össze vissza legyen. :) És akkor kezdem is...

...fedőlakkok

Alapozó, és fedőlakk.
 Elég régi, kb 4 éves, és fodrászkellékesből van. 
 Mattító.

 Uv-ben elvileg világít. Megbántam, hogy megvettem, mert nem szeretem a diszkókat. :D

Catrice

Ezt a lakkot nemrég vettem, azért nem láthattátok még. :)


Miss Sporty





Ezeket nemrég találtam, nem nagyon tetszenek, túl visszafogottak hozzám. Ha szeretnétek, akkor természetesen ezekkel is csinálok bejegyzést. :)



Díszítők


Fodrászkellékes üzletből vannak.


 Claire's

Nem túlságosan szeretem, elég hamar lekopik. De a színe viszont elég jó.

S-he

Jó régi már, mert még a másik csomagolásában van (az új kinézetük borzalmas szerintem). Elég gáz a fedése is. 

Colour & Go

prcincess prunella
 luxury secret
 choose me!
 it's khaki time!
where is the party?

Essence 







Moyra

Az egyetlen moyra lakkom. A színe az elég vicces, de felkenve jobb. Még régebben kaptam. 

Repedezős lakk


Lovely

A szavazáson ez a márka nyert, úgyhogy szó lesz róla is a napokban. :)

Beszáradt lakk

Csak ezért teszem fel ezeket is, mert lehet, hogy olyan kedvem lesz, és megveszek egy lakkhigítót, hogy ne menjen kárba. :)


Avon

Belőle lesz több is, hogyha lesznek jó kis tavaszi színek a katalógusba. :)


És hát ennyi lenne. Összeszámoltam 36 db, nem sok az tény, de gyarapodik. :)

Nektek melyik tetszik a legjobban? Melyikről szeretnétek bejegyzést?

9 megjegyzés:

  1. júúúj köszi hogy megcsináltad ezt a bejegyzést*-*:) olyan szép lakkjaid vannak.:DD Nekem most kb 30 lakkom van mert egy csomót ki kellett dobni mert teljesen tönkre mentek..:SS

    VálaszTörlés
  2. Köszi, bár tök átlagos lakkok. :D

    VálaszTörlés
  3. nekem 40-en valamennyi van :$ imádom őket :D

    VálaszTörlés
  4. úú de jók nekem kéne olyan uv fényes nagyon tuti de a miss sportyknak is szép a szinük!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szívesen elcserélném veled egy másikra, ha gondolod. :) Írj üzenetbe! :)

      Törlés
  5. Nekem az összes nagyon tetszik. Azzal a zölddel, csinálhatnál valami jó kis bejegyzést pl. simán csak zöld, vagy kis fekete repedezős lakk mehet rá :D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://patkoromtippek.blogspot.com/2012/01/green-fingernail-test.html
      Itt van a zöld, erre gondoltál?

      Törlés