2012. február 4., szombat

Körömerősítés, ujjvégpuhítás

Na ez a cím, most érdekes lett, de legalább magába foglalja azt, amit a poszt tartalmaz. :D

A körmeim sajnos nagyon kis vékonykák, és elég könnyen keletkezhet rajt sérülés. Azt hallottam, hogy a
körömerősítő lakkok, jók, és tényleg hatékonyak. Hát úgyis le volt árazva, gondoltam beruházok rá. Ha nem is használna, akkor fedőlakknak, alaplakknak elhasználom majd, ha a másik elfogy. Most is a körömlakk alá kentem fel. Igazából alaplakknak mindenféle színtelen lakk jó, a lényege az az, hogy a körmöt ne fogja be a színes lakk. Majd meglátjuk, hogy hogyan teljesít, mennyire fogja megerősítenie a körmeimet. A csomagolása különben úgy tetszik *___*



Édesanyukámtól kaptam ezt a testápolót, és eddig tök oké. Annyira még nem használtam sokat, hogy tapasztaltan beszélhessek róla, de első benyomásként elég zsírosnak tűnik (szerintem ez egy jó pont). Kifejezetten száraz bőrre ajánlják, és nekem pont jó is, mert ilyenkor iszonyatosan kiszárítja a szél a kezem. Az illata isteni, de tényleg, folyton a kezemet szagolgatom. :D Valami mandulaolajos dolog van benne, szóval attól van ennyire jó illata. Ezzel kenegetem az ujjvégeimet is, vagyis a körömágyamat, mert az is nagyon ki van száradva. :D Ez is később kiderül, mennyire hatásos. :)



Ti használtok körömerősítőt, vagy elég strapabíró körmötök van?

Szoktátok kenegetni valamivel a körömágyatokat?

3 megjegyzés:

  1. Az essence lakkal vigyázz mert formaldehid van benne, ami sejtméreg(: nekem allergiás reakciót+ érdekes körömminőséget okozott... én a Moyrás kalciumos zselét ajánlom nekem az vált be:)

    VálaszTörlés
  2. Az durva. Nem gondoltam volna, hogy ilyen feleslegesnek tűnő dolgot is beletesznek. Köszi a tippet! :) Ha ez elfogy, akkor lehet kipróbálom. Amúgy én még nem vettem észre furcsa körömminőséget. :)

    VálaszTörlés
  3. nekem miután lekerültek 5 év után a műkörmeim a Manhattantől a nail hardener lakkal egy kúra hozta rendbe... ha jól emlékszem kálciumot és karotint is tartalmaz. A körömágyamra pedig egy essence-es készítményt használok most, tubusos, nem jut eszembe a neve és nem is találom sehol (ami kicsit aggasztó). Nagyon szeretem, mert mindig ki van száradva a körmöm körüli bőr, de ez jól helyrehozta és isteni az illata:) Elméletileg erősíti a körmöket, mivel körömágyba kell masszírozni, így látok benne rációt;)

    VálaszTörlés