2012. január 8., vasárnap

2 színű köröm

Sziasztok!
Ma egy nagyon egyszerű lakkot készítettem el, amit lépésről lépésre bemutatok nektek, hogy hogyan is kell. A szöveg nem lesz sok, a képek magáért beszélnek.  :D
És akkor fogjunk is neki:
1.lépés
Egy választott színt (nekem a piros) felkenünk a körmünkre. Eddig nem nehéz ugye? :)
2.lépés
Kis vékony ragasztócsíkokat vágunk, és felragasztjuk a körmünk egyik oldalára. (A másik oldalt szabadon kell hagyni!) DE vigyázz, hogy csak akkor ragaszd fel a ragasztócsíkot, ha már TELJESEN MEGSZÁRADT a lakk, mert hogyha kezded levenni, akkor az alsó festék is jönne le !!!! Én is jártam már így, és nagyon ideges lettem.   :D
3.lépés
Lefestjük a körmünket a második választott színnel (nekem fekete), és óvatosan levesszük a ragasztócsíkot. 

ÉÉÉÉÉs voalaaa ! :D Nekem tetszik, és szerintem tényleg nagyon egyszerű. 

Hogy álltok a csíkos körmökkel?


1 megjegyzés:

  1. Szia. Nekem nagyon tetszik ez a módszer. :)
    Ki is próbálom, és ez a 2 szín nagyon jól illik egymáshoz, jó választás volt!

    VálaszTörlés