2012. augusztus 22., szerda

Aden - neon

Nem saját a lakk, de megérdemel egy külön bejegyzést! Valami eszméletlen szép színe van, imádom. Sajnos a környékünkön nincs olyan hely, ahol meg lehetne vásárolni, mert nem csak nekem ez a véleményem a márkáról. :) Igazi neon narancs színe van, sötétben már majdnem hogy világít. :D A lakk átlagosnál sűrűbb, viszont a második rétegnél már szépen, egyenletesen fed.
Egyetlen negatívum talán, hogy irtó nehéz fotózni! Legtöbb képen sima barack színnek akar látszani, pedig egyáltalán nem az. Szép élénk, igazi nyári lakk!



7 megjegyzés:

  1. húú nagyon jól néz ki:D
    egyébként szerintem ha Kőszeg fele méssz nézd meg a Tescoban hátha találsz, ott van egy bolt, ahol jó sok Aden lakk van:)

    VálaszTörlés
  2. Ez durva, hogy két rétegben ilyen, én fehéret szoktam alá rakni és úgy szokott jó lenni, de akkor kipróbálom így is! :) Pont ez van a lábkörmeimen! :D

    VálaszTörlés
  3. Ezt a lakkot már én is nézegettem a boltban. Brutál színe van, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy bejön. :) Viktória lábon is biztos széép :)

    VálaszTörlés