2012. március 31., szombat

Csillogós körmök

Ez a manikűr nem ennek készült, ami végül lett belőle. Amolyan galaktikus mintának terveztem, de csak sima  csillogós köröm lett belőle. Azt nem mondom, hogy így nem szép, de eléggé elcsesztem, tökre nem úgy sikerült a dolog, ahogy akartam.
Az előző posztban említett szivaccsal készítettem, ami mellékesen mondva, nem túl jó! Elég kicsike, nem lehet normálisan megfogni, ezért a kezem az alkotás után iszonyúan nézett ki.

Hozzávalók
mosogatószivacs darabokra vágva
csillogós lakkok: kék, lila, rózsaszín
aranyló csillámos fedőlakk


(Nekem nem volt rózsaszín csillámos lakkom, ezért az essence fedőlakkjával, és a lovely lakkommal kevertem.)

Lépésről lépésre leírom, hogyan is készült:

1. Fekete alaplakkal festettem be a körmöm, és vártam, amíg teljesen megszárad.
2. Csillámos fedőlakkal kentem be a körmöket, azért, hogy legyen egy alap csillogása.
3. Kis papírdarabra csepegtettem a kívánt lakkokból, és fogtam az essence szivacsot (mosogatószivacs teljesen jó erre a célra).
4. A szivacsra felvettem először a kék lakkot, és középre egy kicsit vastagabb csíkot húztam.
5. Ezután a pink lakkal a köröm bal alsó sarkába pöttyöt tettem. Ügyeltem arra, hogy ne legyen túl kicsi a pötty, olyan épphogy! :D
6. A lila körömlakkal a középre vonalat húztam, és kicsit elsatíroztam, egymásba dolgoztam a színeket. (Nem kell megvárni míg megszárad, mert akkor így lehet kicsit "játszadozni" a színekkel.
7. Fedőlakkal vontam be, hogy tartósabb, és fényesebb legyen.




Utóirat: Az tény, hogy nem minden szín vehető ki normálisan, és alig látszik, viszont szép csillámos, amiért néhányan odaveszünk. :) 

Vélemény? :)

7 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik :) és ez a rózsaszín nekem is megvan, úúúúgy szeretem a színét :)

    VálaszTörlés
  2. Fuh, de különleges a csillogása! Nagyon szép lett! Pont én is csillogós fedőlakkosat terveztem holnapra :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is bejön és ne csüggedj a galaktikus körmök miatt. Próbálkozz, biztos menni fog! :)

    VálaszTörlés